- Rendszer bemutatók a leendő ügyfeleknek.
- Meglévő hardver, szoftver, ügyviteli folyamat, feladat és létszám felmérés.
- Javaslatok kidolgozása szervezeti felépítésre, ügyviteli folyamatra, létszám igényre.
- Tevékenységi körök kidolgozása, munkaköri leírások fő pontjaira javaslat tétel.
- Folyamatos vagy lépcsőzetes bevezetési ütemterv kidolgozása.
- Hardver és hálózat kialakításra javaslat kidolgozása, helyi erőforrás hiánya esetén társcéggel a kivitelezést is vállaljuk.
- Hardvertesztelésre speciális szoftver és adatbázis telepítése.
- A bevezetési ütemtervnek megfelelően szoftvertelepítés, rendszerparaméterezés a helyszínen.
- Meglévő kódok, törzsek konvertálása lehetőség és igény szerint.
- Dolgozók betanítása a helyszínen, lehetőleg mindenkit a saját munkahelyén.
- A kitűzött határidőkor éles rendszerindítás.
Az üzemszerű működést támogató további szolgáltatások:
- Azonnali rendelkezésre állás hiba esetén
- Ügyfél szolgálat telefonon, faxon, interneten, FTP-n, személyesen
- Tapasztalatok, igények folyamatos gyűjtése
- Az EOS Ügyviteli Szoftver fejlesztése a befutó egyedi igények miatt
- Az EOS Ügyviteli Szoftver fejlesztése rendeletkövetések miatt
- Az EOS Ügyviteli Szoftver fejlesztése az új hardver és fejlesztési lehetőségek kihasználhatósága miatt
- Önálló FTP szerver üzemeltetése az ügyfelek részére
- Az EOS Ügyviteli Szoftver ON-LINE HELP környezetének folyamatos karbantartása
- Átszervezés esetén a rendszer működési környezetének átalakítása
- Igény esetén, pl. magas fluktuáció miatt újra betanítási sorozat a helyszínen
Következő lépések stratégiai tervének kialakításában támogatás
Ügyfeleinkkel kizárólag bérleti szerződéses viszonyban vagyunk, és a bérleti díj fedezet az összes üzemszerű működést biztosító szolgáltatásra. A bevezetést egyszeri installálási díjért végezzük. Így tudjuk biztosítani a hosszú távú együttműködés alapfeltételeit, úgymint anyagi kiszámíthatóság, szakmai megbízhatóság. A bérleti szerződés másik előnye, hogy nem igényel beruházási forrást.